Uiteraard zien we liever dat onze leden blijven dan dat ze gaan. Maar het komt natuurlijk toch voor dat sommige leden hun lidmaatschap willen opzeggen. Uiteraard geen enkel probleem. 

Omdat een lidmaatschap alleen digitaal kan worden afgesloten kan het ook alleen digitaal, per e-mail, worden opgezegd. Het is dus niet mogelijk om telefonisch op te zeggen. 

Om je lidmaatschap op te zeggen stuur je een e-mail naar service@fondsenwerving.nl. Je ontvangt automatisch een ontvangstbevestiging, waarna we zo snel mogelijk je verzoek zullen verwerken. Zodra we je opzegging hebben verwerkt ontvang je van onze een officiële bevestiging met daarin de einddatum van je lidmaatschap. 

Opzegtermijn

Abonnementen dienen 30 dagen voor het einde van de looptijd te zijn opgezegd.Anders worden ze automatisch verlengd.

Nieuwsbrieven

Wanneer je jouw lidmaatschap opzegt ben je niet automatisch uitgeschreven voor de nieuwsbrieven. Als je ook geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen dan kun je onderaan de volgende nieuwsbrief die je ontvangt gebruik maken van de 'unsubscribe' link. 

Let op

Als je geen bevestiging van ons hebt ontvangen dat we je opzegging hebben verwerkt, dan is dit dus niet gebeurd. Dan kan het dus zijn dat je opnieuw een factuur voor de verlenging ontvangt. Uiteraard ben je zelf verantwoordelijk om in de gaten te houden dat je een bevestiging hebt ontvangen. Trek dus eventueel aan de bel als je niet binnen twee weken de mail met de bevestiging ontvangt. 

Heeft u het antwoord gevonden?